Ridstövlar med mjuka skaft

S

sanwan

Jag måste köpa nya ridstövlar men har ingen aning om vad jag vill ha... Mina gamla är av märket Soubirac och är helt okej men jag skulle gärna vilja ha några som är lite mjukare i skaftet när jag nu ändå behöver nya.
Har ni några tips på ridstövlar med mjuka skaft och dragkedja (gärna snörning fram men det kan jag leva utan)? Jag lär antagligen behöva specialbeställa då mina gamla stövlar är stl. 35 med vida och extra höga skaft...
Prisklass - ja, ju billigare desto bättre men 3000 kan jag nog tänka mig att lägga.

det finns sådana ridstövlar på ingdams... de går att så på deras hemsida också... jag vill ha sådana... de är jättemjuka i skafte med dragkedja och snörning... :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag är ute efter nya ridstövlar, och har följande kravlista: mjuka i skaftet dragkedja (jag har skadat foten och kan inte komma ner i...
Svar
19
· Visningar
3 566
Senast: Eamene
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025