Ridsportsförbundetssida.

Svartfot

Trådstartare
Om man vill hitta olika kurser som annordnas på ridsportsförbundets hemsida, varkattten ska man titta då?? :confused:
Jag har varit runt o letat på Utbildning men inte hittat det jag var ute efter. Jag skulle vilja hitta någon form av agenda. Ung. som den som finns här på buke.

Det finns ingen som ser ut som bukes.
De stora kurserna finns på utbildningssidan, annars har distrikten kurserna de ordnar på sina sidor..

Längst ner på startsidan (ridsport.se) finns en länk "Inbjudningar". En del går att hitta där, annars får du leta på distriktens egna sidor, eller kontakta dem, de bör ha en utbildningsplan för varje år.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
383
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 905
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar