Ridsporten kan ta storslam på Idrottsgalan

På måndag är det dags för Idrottsgalan och ridsporten är mer aktuell än någonsin! Hopplandslaget står för nomineringar i två kategorier och Peder Fredricson samt Henrik Ankarcrona är nominerade i varsin kategori.

Jag har ägnat mig åt sekteri och lagt alla mina röster på hopplandslaget såklart.
Jag kommer titta ikväll

Samma här! Ska rösta mer ikväll när de öppnar telefonslussen för sista röstningsomgångarna!

Jag hoppas att de får vinna i några av de andra kategorierna också. T.ex. Årets lag borde inte vara omöjligt!

Han som sköter chatten på Aftonbladet uppmanar folk att rösta på Nils van der Poel. Jag tycker att vi visar att vi är många och vi är engagerade! Rösta om.ni tycker att hopplandslaget ska vinna Jerringpriset!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsporten var nominerad i två kategorier vid årets Idrottsgala, men denna gång gick Henrik von Eckermann och Henrik Ankarcrona hem utan...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Med en färsk världscupseger i bagaget har Henrik von Eckermann chans på fler prestigefulla utmärkelser när det ikväll är dags för...
Svar
0
· Visningar
291
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hopplandslaget är nominerat i två kategorier och Peder Fredricson samt Henrik Ankarcrona är nominerade i varsin kategori. Nomineringarna...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson kan ta storslam på Idrottsgalan i januari. Ridsportstjärnan är nominerad i tre olika kategorier och får konkurrens av...
Svar
0
· Visningar
278
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama