Ridslinga utanför Svenljunga?

Ichigo

Trådstartare
Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?

Vanlig karta är underskattat när man letar ridvägar. Typ "Gröna Kartan". Att bara vika av från sin ordinarie rutt funkar också :)

Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?

Men Svenljunga ligger ju mitt i ingenstans. :angel:;)

Kolla med ridklubben. Dom borde ha koll på ridvägarna. :)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Lavinia
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 236
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 059
Senast: Thaliaste
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka