Ridslinga utanför Svenljunga?

Ichigo

Trådstartare
Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?

Vanlig karta är underskattat när man letar ridvägar. Typ "Gröna Kartan". Att bara vika av från sin ordinarie rutt funkar också :)

Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?

Men Svenljunga ligger ju mitt i ingenstans. :angel:;)

Kolla med ridklubben. Dom borde ha koll på ridvägarna. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 820
Senast: ako
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Lavinia
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 121
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka