återvändare
Trådstartare
Jag har inga problem att hänga med på den andra ridskolans lektioner. De har även ett upplägg som passar mig. Du behöver inte be om feedback där. ALLA får det. VARJE lektion. Det är så det ska vara.Det händer i bland på min ridskola att om en hel grupp är väldigt nära att få flytta upp, att man inväntar några elever ett par månader för att hålla ihop en grupp där elever blivit bra kompisar/bra grupp. Det tycker jag är bra, man kan ju sätta de riktigt duktiga på lite svårare hästar. Är någon långt bättre än de andra diskuterar man med den personen så klart.
TS @återvändare , Det känns lite som att du krånglar till det för dig själv? Det finns ju bara två alternativ och du vill inte prata med dina ridlärare - så då får du byta helt enkelt. Jag hade dock inte räknat med att få hoppa upp i nivå på nya ridskola om du som du säger saknar grunder och inte kan galoppera.
Dessutom, om du inte tänker prata med dina ridlärare får du nog vara beredd på att behöva byta ridskola ett par gånger innan du hittar en ridlärare som lär ut som du vill utan att du behöver prata med hen