ridning i spanien/frankrike

A

annizz

Nån som vet om man kan rida på en strand i spanien el frankrike? tänkte åka ner dit i sommar och det skulle va så kul om jag kunde få genomföra min dröm att rida på en strand :)
Men ja vill inte rida i te.x 5 dagar som på dom flesta ridrese sidorna utan bara 1-2 gånger.. men var hittar man de?
håller tummarna för att någon vet nåt

Mvh Anna

Sv: ridning i spanien/frankrike

Det brukar finnas en massa ställen i spanien som man kan rida enstaka gånger på.

Vet du på ett ungefär vart du ska?

Det brukar finnas en massa ställen i spanien som man kan rida enstaka gånger på.

Vet du på ett ungefär vart du ska?

jag tänkte åka till san sebastian & barcelona men funderar även att åka ner till malaga..
när ja söker på google så hittar jag bara riding holidays..

På mallroca vet jag iallafall att det finns flera stället det går att rida på :)

Fråga resebolagen? Dom brukar veta

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 820
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 734
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 722
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat