Ridning En Handledning tryckt 1923 kommentatortråd!

Sv: Ridning En Handledning tryckt 1923 kommentatortråd!

Hej allihopa!

Nu kommer det inte fler sidor idag....måste mocka medans det är ljust! Jag är "lite" trött pga att jag som EN timme i natt.

Det är 4 sidor kvar i kapitlet om rakriktning.

Killen var militäriskt noggrann när han satte på pränt....han beskriver in i minsta detalj om hur han menar det ska vara.

/KT

Ja han verkar ganska bestämd i sina åsikter :p
Ska bli intressant att höra fortsättningen! :)

Ja han verkar ganska bestämd i sina åsikter :p
Ska bli intressant att höra fortsättningen! :)

Jo tanken är att de som vill och har andra ridläror-både nya och gamla hemma i lugn och ro kan jämföra. Ganska kul att göra och därmed se skillnader och likheter i både metoder och bakomvarande "tänk".

Lite tidsdokument blir det också. Tänk 1923- det är en himla massa år sedan.

/KT

Väldigt intressant hur han såg på böjning rakt fram där...spännande kapitell!! Serfram emot avslutningen.

När kommer fortsättningen? Har väntat hela dagen.

Liknande trådar

Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Oknytt
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det inte snö så är det flygfän.. Och idag blev jag påmind om att hästen HATAR insekter. Så, vad har ni för insektstäcken vid ridning?
Svar
10
· Visningar
514
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Finns det något smidigt knep att bli av med tryck på t-shirt? Snabba på processen nedan under kontrollerade former typ. 😅 Synd att...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama