ridning av varmblod,massor med tips!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

missmuppsan

Skulle vara roligt med en tråd där folk kan ge varandra tips om träning av varmblod..

Det ja skulle vilja ha lite träningstips till är till min nya häst, han är såå sjukt stel, går inte ens i volt i ena varvet utan skjuter då ut rumpan, i det andra varvet är han väldigt mjuk och fin.
vill även ha lite tips om hur man kan träna för att stärka galoppen m,m..

skriv allt ni kommer på. massor med olika träningstips, så de blir massor med olika övningar :)

vill få honom mjuk och fin och jämn i båda varven innan jag börja rida för tränare.

mvh muppsan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Har ett 5årigt hbl sto som jag behöver lite hjälp och tips till. Hon har varit utlånad men fick komma hem lite snabbt i somras pga...
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: Piek
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 292
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Har ett KWPN sto jag rider. Hon kan vara väldigt fin och avslappad i både skritt, trav och galopp. Men just våran "problem" ligger...
Svar
5
· Visningar
1 905
Senast: Theamade
·
Hästvård Hej! Undrar om någon haft en liknande upplevelse och vad det berott på. Jag har en ponny jag ägt i 2 år. Besiktningen var felfri och han...
Svar
4
· Visningar
1 691
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV