Ridlektion två dagar på raken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men imorgon är det hoppning och jag är lite nervös (eller inte så lite)
Min kompis försökte sno "min" häst men instruktören sa att den minsam var bokad till Cewe :bow:

Tema-teorin igår gick jättebra och jag tror en var uppskattad.
Ska bli spännande se om några av alla de bilderna jag tog går att använda :grin:
Dotterns häst skötte sig utmärkt och visade upp sin tävling-sida. Instruktören som var med och höll i det hela satt att "hon har nog aldrig gjort så snygga skänkelvikningar"
Tjejen som red C-ponnyn tyckte det hade varit lite orättvist få galoppera på samma volt, då M visade upp sin bästa luftigaste galopp med perfekta fattningar, medan hennes lilla ponny mest sprang :rofl:

Söndag är det Stockholm-cup igen, derby dessutom då det är borta hos grannridskolan
Tror tjejerna planerar rida skiten ur dom :angel:
Möjligheten att gå vidare är visserligen borta, men EN vinst borta tror jag lockar ganska mycket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Från ridlycka till hopplycka till otillräcklighetskänslor... Tja, nån gång måste ju vågen vända, eller hur?... Kvällens första lektion...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blir ett litet kombo-inlägg eftersom jag inte hann skriva i fredags. Ridlektionen: Meningen var att jag skulle rida Mistel inför...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama