Ridledarutbildning i höst

S

Stephi

Tänkte bara kolla om det är någon annan som ska gå Ridledarutbildningen i höst?

Sv: Ridledarutbildning i höst

Menar du ridledarutbildningen den 2-5 Sep? Den ska jag gå :)
Har inte skickat in anmälningen än men det kommer jag göra så fort jag kopierat lite papper ^^

Gissar på att du ska gå den? :D

Jaa :D jag ska gå den, men har inte heller skickat in papprena ännu, måste skriva till lite grejer :)
Ska bli spännande..

Varför går ni den?
ska ni plugga vidare senare kanske?

Vet du om man ska skicka med typ CV lr liknande? Jag skickar med lite olika meriter, bland annat kopia på tappskokompetensen- & domarsekreterarkurs diplom.

Jag funderar på att läsa till B-instruktör & C-tränare :) Durå?

Har du någon bekant som gått utbildningen förr & vet på ett ungefär vad man gör på ridledar utbildningen? Vore roligt och veta lite smått om den. Har läst på SIF´s hemsida men det stog inte så mkt där :p

Jaa allt man ska skícka med står på blanketten men jaa en cv ska väl med,
Jaa sånt är nog super bra att bifoga,

Jag ska väl söka till strömsholm nästa år :D

Jaa det har jag faktiskt, har hört lite mått om vad man gör,
man ska "bedöma" varanndras ridning och kritisera osv, det är väl det jag har hört att man gör annars vet jag ej :)

&h nej , då måste jag sätta mej & skriva ett CV, ogilla de! Vet inte hur man skriver sånt x)

Söka till strömsholm, vad ska du söka? (:

Sök på google så kan man hitta massa hjälp om hur man skriver cv.

Islandshästutbildningen så klart :D

Jag har hört lite om islandshäst bildningen, men vad utbildar man sig till? Blir man nån tränare lr Instruktör ? Inte så insatt ^^

Åh den ja, Jag har funderat själv på att söka den :D Har du tänkt gå den 2010-2011 då eller? Bara mamma hjälper med med betalningen samt att spara ihop lite så funderar jag också på att söka dit.. Tror man lär sig väldigt mycket på den ist för att gå nån kort B-instruktörs kurs på någa veckor!

F*n Vad taggad man blir (: Jag vill söka till allt nu & börja utbilda mej..

Jaa precis 2010-2011 blir det om man kommer in så att säga :D

Jaa csn hjälper ju till ganska mycket med pengarna,
ja jag hade planer att bara gå b-instruktör emn kom på att det här kändes bättre :D
ja visst blir man, man vill ju att allt ska hända nu.

men hur gamal är du då? vilket år söker du?

You´ve got PM (:

Eftersom det är försent att söka i år & så hinner man inte gå klart ridledarutbildningen så det får bli 2010-2011! Om man kommer in ja x)

Jag blir 20 i år :eek: Dags att göra nått med sitt liv nu , Känns som jag inte gjort nått på hur länge som hellst xD

Jaa precis, jag hade gärna sökt iår men han inte ansöka till den förra ridledarutbildningen

Jag gick ridledarutbildningen i våras i Bärby, antar att den ska vara där i sep också?
kan bara rekommendera den starkt. Jätte roligt verkligen, roliga hästar att rida också:P red en riktig zoom häst jätte pigg verkligen:P

Hoppas ni får bättre väder än vad vi hade, typ snöstorm, så vi hade 1 m snö :)

ja det är den kursen :D va kul att du gått den ^^ Får man lite info om vad ni gjorde? hur många ni va? Åldersgrupper? Ja allt :D

Roligt att du rekomenderar den!! Längtar som bara den efter att gå den^^ Ska bli skojj!

ja det är den kursen :D va kul att du gått den ^^ Får man lite info om vad ni gjorde? hur många ni va? Åldersgrupper? Ja allt :D

Roligt att du rekomenderar den!! Längtar som bara den efter att gå den^^ Ska bli skojj!

Ja vi var runt 20 st tror jag , kommer faktiskt inte ihåg:P Ja de var alla åldrar typ, den yngst var 18 och den äldsta runt 40:)
Så delade vi upp oss i 2 grupper när vi hade praktiskt, då vi fick ha varsin lektion på 15 min 2 gånger (olika dagar), så fick olika ämnen på lektionen då. Riktigt nervöst, men kul! Så i grupperna fick då 5 st rida och 5 st hade lektion, så byttes man av nästa dag:) Så man får alltså rida 2 gånger och hålla lektion 2 gåmnger, Sen var de mest teori, då vi också satt i grupper och blev tilldelade olika saker vi skulle skriva om, och så fick vi planera antingen en termin eller en hel lektion muntligt. lite gångarts lära förstårs också:)
Jätte bra lärare också=)
var mycket man hade hört förut som dom gick igenom, men de kändes bra att få höra det igen. Så inget kändes onödigt!

Nu har sista anmälningsdagen vart :) hoppas på svar fort nu

:banana::banana:

har fått svar nu och jag kom med woohoo!:D

Vilka mer kom med?:rofl:

Liknande trådar

Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla...
2
Svar
36
· Visningar
889
Senast: Efwa
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: Fille
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hösten är en perfekt tid att gnugga geniknölarna och vässa sina kunskaper. Passa på att uppdatera dig om arbetsmiljö och arbetsrätt...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka