T

todde

Undrar om det finns vuxna som åker på ridläger i en vecka. Jag menar då utan sin äkta hälft, utan bara åka o tänka på sig själv o ev. sin häst. Kanske för egofixerad !!!

Sv: Ridläger

Det är väl inte ett dugg egofixerat, möjligtvis om ni bara har den veckan på hela året att göra något tillsammans. Men annars ÅK!!

Men annars så kan han alltid passa på att pyssla med sitt intresse. Min sambo skulle bara bli glad, för min skull, om jag for iväg på en sån grej :)

Ni sitter väl ändå inte ihop vid höften?:D

Det är väl inga problem. Just nu har jag varken egen häst eller råd att åka på ridläger, men visst skulle jag göra det. Vi kollar vad vi har i pengaväg och om vi har tid, och så delar vi upp det så att båda får möjlighet att göra det man vill, utöver det vi gör tillsammans. Man är ju trots allt två olika personer, så det är bara nyttigt att komma i väg och göra sin grej emellanåt ;)

hmmm hade gärna åkt men har svårt att planera in minsem pga av mitt arbete är väldigt flexibelt oxå har jag ingen egen häst heller.... min kille hade nog tyckt det va kul för min skull men tråkigt att han skulle va utan mig... ÅSSÅ HADE JAG SAAAKNAT HONOM är väldigt tajta...har inte varit utan varanrda förutom 4-5 nätter på 3 ½ år varit ihop i lite över 4... :love: :love:

Men jag hade åkt om jag hade kunnat är ju en väldigt bra erfarenhet!

:bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
Go Todde Go Todde Go Todde Go Todde Go Todde Go Todde

Inte alls egoistiskt! Ska man må bra i tvåsamhet måste var och en ha möjlighet att göra sånt man utvecklas av!!!!!!:bow:

Jag tänker minsann åka på vuxenridläger i sommar med min foderpålle... Sambon får va hemma och ta hand om resten av djuren!

Skulle gärna åka på ridläger om plånboken tillät!
Min sambo och jag har företag ihop så vi är tillsammans typ jämt!!
Det skulle nog vara skönt för oss bägge om vi var ifrån varann lite!

HeJ!

Jag åker på en veckas läger varje sommar helt utan sambo. Han åker på 1 veckas hackerkonvent helt utan mej. Jätteskönt för båda parter att få ta vårt intresse och utöva det en vecka i sträck utan att den andra stör.. (sen tycker jag att det är rätt ok att vara hemma själv och bara göra vad JAG vill nån gång ibland.. typ bo i stallet hela veckan... antar att han sitter framför datorn enbart när jag är borta)/ Lavinia, som inte alls tycker det är egofixerat, utan nyttigt för förhållandet

Liknande trådar

Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
14 193
Senast: MML
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama