silverblom
Trådstartare
Vad tycker ni om ridkappor?
Någon som har tips på någon liknande de från uhip men billigare?
Någon som har tips på någon liknande de från uhip men billigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är längden på ELT? Tycker dom ser korta ut när jag ser på produktbilderna. Vill ju att det ska täcka knäna. Min uhip är perfekt i längd och passform.
Det låter ju bra. Jag är 170cm och på mej räcker uhip nedanför knäna men när jag tittar på produktbilder för ELT så ser det ut som att den slutar precis på knätDen är längre än uhip.
Jag är bara 162 cm och på mig räcker den ner över halva vaden.
Det låter ju bra. Jag är 170cm och på mej räcker uhip nedanför knäna men när jag tittar på produktbilder för ELT så ser det ut som att den slutar precis på knät
Ni som har ELT kappan, hur är passformen, skulle man få in en säkerhetsväst under?
Kanske skulle satsa på en sån dåSen på bollen är jag. Iaf, håller med Bison. Jag är ca 165cm, så lite kortare än dig, men mina Uhip slutar precis ovanför knät när jag rider (med relativt långa läder, sadel av dressyrmodell) medan min ELT slutar strax nedanför knät. Den blir rejält vid när en drar upp dragkedjorna (sprund, kan det heta så...?) vilket jag upplever ger en del även på längden. Har storlek M i min ELT-kappa (38 eller 40 i Uhip, kommer inte ihåg just nu och orkar inte kolla ). Längden är en av de saker jag älskar med min, eftersom jag får ont i knäna om de blir kalla (blöta och nedkylda) när jag rider .
Ni som pratar om ELT, vilket märke pratar ni om då, icke förkortat?