Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur kan man enklast göra så att man ska kunna boka ridhuset på hemsidan? Man ska kunna välja dag, tid och om man vill ha ensamrätt lr inte. Nån som vet hur man gör?
huhu, det tänker jag nog inte förklara så här via ett forum. du får söka lite på internet. personligen skulle jag nog latja lite med php och mysql. men du får kolla upp med servern du har sidan på för att se om den stöder mysql (eller vad du nu väljer för databas)
lite om php hittar du här och dokumentation över mysql här . du får söka mer info själv.
Hästnyheter Jag menar att en del ekipage får väldigt fint betalt för gräslig ridning pga att hästens grundkvaliteter är höga. Domarna verkar strunta...
Kropp & Själ Marklyft har också varit en favorit, men sista halvåret har jag varit väldigt försiktig, har en benägenhet att få lättare ryggskott när...
Skola & Jobb Och där har du plötsligt dragit dina egna slutsatser och kombinerat ihop saker. Det var bara ett exempel på vad som har skavt i de fall...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.