ridhandskar å ridstövlar

E

EmMmY

ska köpa nya ridhandskar å skule vilja ha ett tips på några varma men samtidigt mjuka å sköna ridhandskar.
hur värmer man upp fötterna bäst?
å sen; ja rider alltid me chaps å skor för de ridstövlarna ja provat glappar i hälen när man trampar ned.
e d dålig kvalite på ridstövlarna el att de inte passar mina ben/fötter?

glappar stövlarna mkt?
för ridstövlar måste glappa i hälen(annars får man itne på å av sej dom, om det itne är med dragkedja) :smirk:

Roekl har kommet med et nytt par vinterhansker som er helt utrolig skjønne!

Jag använder numera ett par golfhandskar som är fodrade på ovansidan.. dom är väldigt smidiga och man kan t.o.m peta skräp ur ögat på sig när man har dem på händerna :D.. dom använder jag tillsammans med ett par lovikavantar (viker in lillfinget inuti) och jag har ett par gummityglar med läderringar på så man får bra grepp trots stora vantar..
händerna hålls varma t.o.m i 27 graders kyla med detta :smirk:

Jag har ett par "Pro rider" skinhandskar med fleecefoder....suuuuuper sköna & varma....tror dom gick på typ 250-300kr :bump:

Jacsons fodrade fleceevantar!! Fick ett par såna i julklapp av sköthästens ägare.. :bow: :)

jag har ett par skinn-trefingervantar. d känns tunna mn är hur varma och sköna som helst!!!vet tyvärr inte var jag har fått d, mn sedan har roping och hööks jättesköna trefingervantar. skinnvantar e nog varmare. d på hööks e urmysika å kostar runt en hundring, roping ca 150:-

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 331
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 847
Senast: Salinero
·
M
Utrustning Letar ny sadel till mitt halvblod. Idag lånade jag hem fyra sadlar.. en Albion style, en stubben tristan, en jensen.. sen en som...
Svar
18
· Visningar
1 512
M
Hästvård Känns bara som det är problem med hästen nu... Han har blivit riden väldigt sporadiskt i ett år o nu har jag försökt sätta igång han...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30