Riders company

Sv: Riders company

Det är det jag inte vet hittar inget i varken västen eller på mantorps travshops hemsida

Hej!
Det ska stå på de isydda lapparna i västen, vilken säkerhetsnivå det är på den. Har du inte köpt den ny så kanske någon klippt bort dem och det är ju dumt.
Den vi har är av det märket och ser ut som ett skölpadds-skal och den är i alla fall godkänd. Ring butiken och kolla vad det står i de nya.

Senast ändrad av en moderator:

Har fått svar från butikens ägare och den är godkänd för fälttävlan. tack för alla svar

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att ha vunnit winning round för både 1,35 och 1,50 vid ATG Riders League Mantorp sällar sig Thomas Ryan till en exklusiv skara...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SWB Riders Cup är en satsning för ryttare som tävlar på SWB-hästar som är åtta år och äldre i fälttävlan, dressyr eller hoppning. Årets...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Italienska Montelibretti står i veckan värd för EM i fälttävlan för juniorer och young riders, där Sverige har ett lag i den sistnämnda...
Svar
0
· Visningar
447
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023