Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
HEJ super bra tråd! jag är då inte Riddare Ännu.. men ska bli! håller på och tränar för fullt för att en dag nå mitt mål jag har en arabkorsning som jag gör det mesta med. och fastnade för just tornerspel min träningsfilosofi är väl att göra just Allt med honom göra galna saker till vardag. och hittils har det funkat Toppen. Han blir inte längre förvånad när jag utsätter han för mina tokiga ideér x)
vad roligt!
jag är inte heller riddare, men vill så gärna bli! tror både jag o min pålle är som gjorda för det! vi gillar båda fart o fläkt, o att visa upp oss!
som det är just nu så har jag fullt upp med att träna inför att debutera fälttävlan i slutet på sommaren, så det blir till att åka på olika event o titta på riddare o deras tappra springare i sommar. sen satsar jag på att vara med på nybörjarträningar senare i höst.
vi hade medeltida marknad här hemma i byn förra helgen o då passade jag på att köpa ett träsvärd som jag ska leka med i sommar
Vi har fullt upp med bröllop så det blir inte mycket tornerspel i sommar, däremot har vi varit ute på marknader och evenemang och det kan nog bli nått mer sånt i sommar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.