Ridbyxtips!

F

Farouk

Pga navelpiercing så ska dom inte vara för höga i midjan.
Inte smala i midjan heller för den delen, för jag har extremt (?!) breda höfter. (Ladugårdsvägg, brukar jag kalla mig själv :p)

Ska sitta bra, inte vara pösiga i baken, och vara i bra kvalité.
Pris spelar inte såå stor roll. :)
Gärna rutiga! :love:

Pris får gärna finnas med i svaren!

Tips av alla dess slag = :bow:

Equalityline och Eurostar har modeller på ridbyxor som är låga i midjan... men jag vet dock inte hur de är i midjan.. har inte ägt några själv...

Tackar så mkt för svaren! :bow:
Ska ta mig en titt på dom olika märkena :)

Har du också köpt ett par sånna med gubbveck på häst & hund eller vad det heter, i ekeby-almby eller? :p Köpte ett par gråa där, så underbara! :love:

Roping med gubbveck, japp :crazy: :p
Jag gillar det INTE...
(Inte köpta på det stället du sa heller, fel ände av landet ;))

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
1 255
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Esmeralda
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 280
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 688
Senast: Lobelia
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur