Ridbyxor & tröja?

A

Alonelife

Jag har alltid ridigt med Kavaj + vita ridbyxor.
Nu klippte min lillbrossa sönder både kavaj och mina ridbyxor :cry::cry:

Jag ska tävla i helgen!! Jag kommer inte hinna köpa nytt för jag har 60 öre på kontot :crazy:

Vet någon ifall man får tävla med Svarta ridbyxor?
Och tänkte jag ta en neutral tröja utan märken, går det?

Det är lokal, 90 cm.

Sv: Ridbyxor & tröja?

Självklart får du tävla hoppning i svarta ridbyxor och en vanlig tröja. Tänk dock på att tröjan inte får ha någon form av luva.

Tack så mycket för svaret :D Nu försvann min oro :)!

Ot, men om det hade varit min lillebror hade jag fasen krävt honom att han skulle betala för ny kavaj och ridbyxor :crazy: Hur gammal är han?

Han är en liten skitunge, 4 år är han.

Jag har varken syskon eller barn men jag hade sett till att han förlorat vecko-/månadspeng eller dylikt tills du fått dina nya grejor betalda.

Brukar man fa veckopeng nar man ar fyra???

Ingen aning vad som är rimligt för 4-åringar. Det jag menade är att hans vecko-/månadspeng (i framtiden då eventuellt) brinner inne tills systerns utrustning är betald.
Hade det varit mina grejer som ett potentiellt syskon förstört hade jag inte varit glad alls.

Liknande trådar

Hoppning Främst en fråga till er som tävlar lokalt då det inte är krav på kavaj. Vintertid när det är tävling i svinkalla ridhus och ett gäng...
Svar
6
· Visningar
1 819
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 867
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar