Ridbyxor- hjälp!

domino

Trådstartare
Mina ridbyxor börjar ge med sig och är på jakt efter nya...
Jag söker ett par som är stretchiga och inte så höga i midjan och helskodda.. Tips, nån? :D

Pikeur eller Eurostar. De eneste ridebuksene jeg mener holder.. De har svært god kvalitet, og holder i mange år! Passformen er også veldig bra. Finnes i ulike modeller. Bl.a. i helskinn og med lav midje. Har et par fra pikeur selv, og hadde en tilsvarende bukse fra Eurostar som jeg hadde i 10 år før det ble hull på knærne.

Okej, vad ligger priserna på då? För sånna jag beskrev. Det behöver inte vara äkta skinn/mocca i skoningen...

Mellan 700:- och 1500:-, min erfarenhet är att man får vad man betalar för, mina eurostar ser fortfarande nya ut trots daglig använding i närmare 7 :confused: år...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 827
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
714
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka