Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som är långa (175 cm+) vilka ridbyxor passar er bäst? Vilket märke/modell och vart köpte ni dem?
Själv är jag runt 180 och det paret som passar bäst är mina fån pikeur som är extra långa, men ändå inte helt perfekta och över fotknölen
Haha har alltid haft samma problem... Men nu har jag faktiskt köpt mig ett par av märket b. vertigo, finns på horze. Lite korta på mig (176 cm) men bra mycket bättre än alla andra jag har från hööks som slutar nästan halvvägs upp på vaden.
Jag har CRW Sure Seat (har fler från CRW men vet ej länge va modellen heter), senaste tillskottet var ett par Pikeur Candela Grip. Är 176 och tycker de sitter som en smäck i stl 40.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.