Ridande tikar?

BulletForMyValentine

Trådstartare
Är det normalt att tikar rider på varandra?
Sitter och kollar när småtikarna i hushållet leker och titt som tät stannar de och ska rida på varandra?:confused:
Är det normalt? Ingen ska vara i närheten av löp vad jag vet.

Sv: Ridande tikar?

Ja, det är normalt. Det är väl lite av en maktgrej om ingenting annat är på gång, tex löp.

Sv: Ridande tikar?

Fast da blir min bara stressad med andra sjalvstandiga lite tuffare hundar.:p Det ar ganska tydligt med henne. Om den andra hunden inte bryr sig gjor inte hon det heller, men om den andra hunden (politely) lyfter huvud och svans och visar hur "stora och duktiga" de ar vill Miss Mandy garna rida pa dem. Hon moter nastan alltid andra hundar med hogburet huvud och svans och en typiskt "bred bringa" stans ... utom om hon kommer hem till en annan hund, da ar hon artig, sniffar marken, och ar allmant ointeresserad tills de lart kanna varandra. (Sedan aker huvud och svans upp igen) Hon ar bara ganska stoddig och blir garna en liten bully da hon forsoker polisa andra hundar att inte "bryta mot reglerna" ocksa.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 011
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka