Rida avd A med unghäst

C

Chippen88

Jag har en fundering kring detta. Jag har ridit två felfria 1.10 på min 6-åring vilket ju innebär att jag får starta som avd A i 1.10 eller lägre. Nu funderar jag på att starta 1m i avd A men jag undrar om jag efter att ha gjort det kan starta i avd B igen eller innebär det att jag alltid måste rida avd A när jag startar 1m?

Tänkte hoppa två 1m klasser på en lokal tävling och tyckte då det kunde va kul att starta avd A men brukar i vanliga fall rida 1m 1.10 på regional nivå och vill då gärna rida i avd B ett tag till....

Sv: Rida avd A med unghäst

Är det ingen som vet om man får starta avd B efter att ha ridit avd A?:confused:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 088
Senast: Bison
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
L
Träning Hej! Jag har några frågor om unghäst träning och såna saker som skulle vara jätte snällt om ni som kan sånt ville svara på! :heart Först...
2
Svar
38
· Visningar
3 863
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar