Rick LeMay cliniq !

A

Athina

Har jag varit på idag och det var sååå skojigt och lärorikt ! Ja, tro nu inte att jag själv red, nä sådan tur hade jag inte, e man häst lös för tillfället så är man. Men jag kände några som red. ÅH, nu vill jag ju bara ha häst igen, snaaaaart !

Så inspirerad jag blev alltså, han hade mycket bra att komma med.

:banana:

Sv: Rick LeMay cliniq !

Håller med dig. Jag har ridit i helgen det var super. Har så mycket inspiration just nu. Han kommer i november igen, så nu gäller det att träna. :banana:

Hoppas, hoppas, hoppas att jag var tillräckligt snabb att betala in till Clinicen för jag vill vara med nästa gång :bump: :bump: :bump:

Hoppas att du hann betala. Det är väldigt många som vill vara med. Egentligen har jag inte råd, men det var så bra, så jag bara måste vara med nästa gång. :)

Ja, jag hoppas det också ;) Jag har bara hört positiv kritik och tror att vi utan problem skulle kunna fylla 20 träningsplatser

Han är duktig Rick...

Han kallade dock min första häst för "Livsfarlig, tokig och så vidare..."
Detta var en jättesnäll och trevlig nordis... Inte helt inriden osv... Men i alla fall..

Jo, Herr Lagergren sa det till mig häromdagen att han skulle komma igen i november och att hande precis lagt ut om det på hemsidan, men jag kunde inte hitta det någonstans? :confused:

Lindgren menar du kanske? Clinicen är nog redan full, men den står på hemsidan.

Nej, jag menade Krister Lagergren. Det var så han sa iaf. Nej, jag har inget att rida på så jag kan inte vara med, jag ville åka och titta, men jag måste fortfarande vara blind för jag kan inget se om en ny cliniq... :confused: :cry:

Den är den 20-21 nov. Vet ej vilket ridhus ännu.
MVH
Pitchi

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 704
Senast: Lhas
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 438
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17