Richard of York

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare chira
  • Startdatum Startdatum
C

chira

Någon som har en häst efter honom?

Mitt sto är f. 03 och e. Richard of york u. It'sagirl ue.It'saBrahma

Skulle vara kul att höra om någon kanske äger/vet nått om ett syskon till henne?
Eller om det kanske är någon som har koll på hur pass intressant hennes stam är? Är helt oinsatt men skulle vara väldigt kul att höra. :)

Sv: Richard of York

Vi har en virkelig bra galophest efter Richard of York som hedder Carpe Diem :bump:

carpe_diem_7.jpg

Der mange bra galopheste efter ham men jeg kender desværre ikke rigtigt nogen rideheste.

Richard er en rigtig fin hingst, som desværre er blevet steril :(

Du kan jo gå ind på www.york.dk og læse mere om ham og er sikker på at du bare kan skrive en mail til dem, hvis der er noget du gerne vil vide om Richard.

Senast ändrad:

Allerede i 2007 fandt de ud af at han havde problemer med sin sæd produktion, og indstillede hans bedæknings sæsonen imens de undersøgte hans problem.
Men i Maj i år har de sagt at han ikke er i stand til at bedække mere :(

Tack för ditt svar!
Kul att se en bild på Mayas halvsyskon också :)

Här är en bild på Maya, tagen i måndags.
dsc02191_25026177.jpg

Richard Of York vet jag inte så mycket om, men Itsagirl stod i ett av stallen jag jobbade i när hon var 2-5 år eller nåt sånt. En väldigt bestämd dam med massor av "sprätt" i benen. :o :D Vilket borde komma ifrån Itsabrahma som har gett en del avkommor med vasst humör. Milt uttryckt. :crazy:

Då kanske det är därifrån maya har fått sitt humör då. Du får gärna berätta mer om It'sagirl om du vill :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 781
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Hästvård Hej! Ska försöka vara kortfattad. Gäller ett sto på 10 år. Tävlad upp till MSV dressyr. Haft artros konstaterat i vä bak sedan hon var 5...
Svar
4
· Visningar
1 582
Senast: Fiorano
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 451
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka