Sv: Ribban

Rid två varv då... Hur svårt kan det vara? :devil:

Tur du är på rätt forum nu du :angel:

För annars så.......
report.gif
:devil:

Stod med min sambo på hinder två i båda klassserna, han är sådan radiosambands.... bla bla bla.... och jävla vad det började regna, det var tunga moln hela tiden och det gör ju heller inte det så intressant för folk att vandra dit och titta.

Varför bara upp till 25? Tycker dom kunde lägga in en vanlig CIC**... men det säger jag mest bara för jag själv vill starta ;)

Åja NU går det bra att vara kaxig! Vänta bara tills du kommer ner till plattlandet... :devil:

-sushmeister som är helt hundra på att novali lovade att fixa till de resterande 66% på Brunt xx-sto över en helg :angel:

Åja NU går det bra att vara kaxig! Vänta bara tills du kommer ner till plattlandet... :devil:

-sushmeister som är helt hundra på att novali lovade att fixa till de resterande 66% på Brunt xx-sto över en helg :angel:

Kaxig är mitt mellannamn...:D

Att fixa 66% på ett fullblodssto är löjligt enkelt på en helg...:angel: Men det kommer ju aldrig att hända för du får ju inte tummen ur o fixar en sadel....EVER!:devil:

Varför bara upp till 25? Tycker dom kunde lägga in en vanlig CIC**... men det säger jag mest bara för jag själv vill starta ;)

:idea:Som en Calsone alltså,inbakad i CIC**,det var så jag tänkte,men skrev visst nå´t annat:angel:

Men det kommer ju aldrig att hända för du får ju inte tummen ur o fixar en sadel....EVER!:devil:

Har kommit fram till att sadlar är till för kärringar. Och skulle jag nu köpa sadel/sadlar nästa vecka, så kommer den/dom lägligt nog att vara inlämnade för polering eller nåt när du är här :devil:

Insåg just att jag är på fel forum igen :cry: Köpte ny hjälm idag fast hoppmodell. Fast å andra sidan borde jag ju snart vara uppe i 66% FT alldeles själv. Iaf utrustningsmässigt :angel:

När jag tänker efter så har jag nog en hink lera i stallskåpet, och då är ju de sista 33% fixade :idea:

Nej inte nästa år. Men 2013 hoppas Malmö stad på att få anordna EM. Då kommer banans längd att vara den rätta och man hoppas utöka antalet klasser också.

Nej inte nästa år. Men 2013 hoppas Malmö stad på att få anordna EM. Då kommer banans längd att vara den rätta och man hoppas utöka antalet klasser också.

Dom har ju sagt i typ 5 år att banan skall bli längre så varför kunde dom inte ordnat det till nästa år likaväl som 2013 ?

*kl*
Då såg kanske någon mig på söndagen, jobbade som funkis då.
Stod med en kompis vid övergången mellan hinder nummer 4 och 5, precis vid lekplatsen.
Att folk inte förstår att man inte får gå på banan när tävlingen går alltså :crazy:

Har aldrig sett fälttävlan live innan, men fasen vad jag vill testa!
(Förövrigt var det en manlig ryttare som var jätte trevlig när vi öppnade åt honom efter att en annan ryttare passerat på banen).

Längre än när då? Ganska säker på att optimaltiden varit över 7 minuter de första åren, och tempot är inte ändrat, det var bara första året CIC fanns som man red i högre tempo

7 km.
I dagsläget är den 4,4.

Det tar tid för en kommun att fixa den här typen av bana på en offentlig strand. Kanske hade varit lättare om en ridklubb e d ordnat, vad vet jag.

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
573
Senast: Jahopp
·
  • Artikel Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Bexzor
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kanske verkar konstigt att jag skriver såhär långt i efterhand, och jag vet inte ens om det går att kontakta dig den här vägen men jag...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka