Rhodesian Rigeback

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Mirrah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 600
M

Mirrah

Nån mer än jag som har det?
Vi har en tik på snart 4 år som heter Ebba, hon kommer från Djungelkattens Kennel i Stockholm, men själv bor vi i Skåne.

1. Vad heter din hund?
2. Kön, ålder?
3. Vilken kenneluppfödning?

Ha det bra, ska snart göra en ny hemsida till jycken så då kanske man kan tipsa om den här sen? :)

Tyvärr, privata hemsidor är inget man tipsar om på forumet. Här platsar enbart diskussioner.

Moderator Jadzia

Jag är stolt ägare till två RR tikar, en på 7 år och en på 1 år och två månader!
Mattes duktiga töser!

har en tik på 3 år från oppigården som vi haft från valp, och en hane på 4 år från meesters som är omplacering.

Vi har en kille på 15mån som heter Nixon.

PM:a gärna länk till din hemsida sen när den är klar :)

Jag har en hane som snart blir 5 år...och som är en omplaceringshund och kommer från Miombos kennel utanför Sthlm.

Han är helt fantastisk...och mycket mindre jobbig än min lilla tax..:)))

Min moster har en RRtik , världens snällaste , gosigaste och framförallt , LATASTE! Hon älskar att jaga rådjur och sånt men hon är ju lydig så det går att stoppa henne (som tur är)

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 254
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 326
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka