resultatlistor

G

Grapewine

Vart söker man om man vill hitta tävlingsresultat från en viss häst och ryttare? Har för mig att det ska finns nån bok... Finns det nån hemsida där alla resultaten från alla tävlingar finns samlade?

Nån som vet??

Sv: resultatlistor

Ridsportförbundet gav "förr i tiden" ut en årskalender för ponny och häst där man hittade resultat för ryttare och hästar.

men betydligt smidigare som man gör nu. Gå in på ridsportförbundets hemsida, under sport/tävling kan länka dig vidare till resultatbasen. Där kan du sedan söka på enskilda hästar eller ryttare och få fram resultat.

Lycka till!

OK. finns resultaten även för lättare klasser, typ Lb/La? Sökte på lite namn men fick inte fram några resultat...

Alla ryttare som har löst licens för reg tävling finns att hitta i databasen. Alla placeringar från 110 cm(eller 120 cm) på reg tävling och uppåt ska registreras hos ridsportförbundet.

Om du vill se resultat från regional tävling och högre är detta kanon: http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainr.htm ;)

Senast ändrad av en moderator:

kan även bero på att alla arrangörer inte rapporterar in resultat till SvRF, så alla resultat finns inte på hemsidan

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
444
Senast: Dimmoln
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
908
Senast: SiZo
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 566
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar