Resultat på Ponnyer från GB

M

Martin_999

Hej
Någon som vet hur man tar reda på resultatet på en speciell ponny från GB. Hittar ingen bra hemsida för detta ??

Martin

Sv: Resultat på Ponnyer från GB

Du kan gå in på www.ridsport.se o klicka på tävling, sen klickar du vidare på resultat/rankning.

Mitt på sidan står ordet "här" med annan färg/text klicka där. (Det står utförligt hur du ska gå till väga.)

Då kommer en sök sida upp, där du klickar in att du söker häst eller ponny vilket år, om det gäller dressyr eller hoppning. Skriv in hästen/ponnyns eller ryttarens namn.

Man kan får reda på allas resultat, rätt skoj, för en del säger att de har tävlat det o det på den höjden mm. Det är bara att kolla där så vet man om de talar sanning.....:angel: :o :)

eller så googel söker du bara på mainf och trycker på andra raden sedan skriver du in uppgifterna och söker:idea:

Tackar för svaren, men jag behöver söka resultat från England. Jag är på väg att importera en häst från England.

Vaför inte ringa till asrp eller asvh. De måste ju veta!:idea:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 732
Senast: Häst_
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 539
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar