Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ah, hemma efter en underbar dag på göinge! som du sa, det känns verkligen att säsongen är igång
i 80 km klassen:
1:a Nicole Sundin - Lilla Botanic ox
2:a Inger bertelsen - Raouel ox (fick BC)
3:a Martina Olesen - Miss Pasadena
4:a Annie Johansson - Sunnygirl x
5:a Sandra Henriksson (jag) - Amber ox
6:a Yvonne Ekelund - Don Juan Of Tas ox
DM skåne knep jag och tvåa var Emma Jansson - Kemira
I 50 km klassen tror jag det var såhär:
1:a Kristina Andersson - Wielki Artisto
2:a Kim Attnarsson - Kampino (fick även BC)
3:a Ia Williamsson - Allegria
4:a Bert Norrman - Jafahr
5:a Jessica Holmberg - Maratschio
Krama gubben din från mig o Cz!
Vi behövde inte mycket hjälp men det var skönt att veta att man har hjälp o att det finns någon som erbjuder sig.
Det gick ju lite fortare än planerat men det går inte att bromsa för mycket på en äldre man som är van vid att hålla uppe tempot. Jag är så glad att han tog sig igenom en distansritt igen!!!!!! Nu väntar 1000.
Sen begriper jag inte hur Glimma lyckas beställa regn på torsdagen så banan är lagom mjuk till lördagen. Utan det regnet hade underlaget varit stenhårt.
Stooort tack till Göingegänget! Som vanligt så proffsigt.
// Linda
Vill oxå tacka för en jättefin tävling,
bra markeringar, trevliga funktionärer och domare,
fin tävlingsplats.. och vackra vägar,
Toppenfin bana..
Och bra väder. om än liiite varmt för Sven.. Men han fixade det
ialla fall.
Tack för en jättefin dag..
En stor eloge till er i Glimma Rf
Håller med föregående med ett tillägg, bästa groomkartan hittils, mycket bra med mindre vägars skyltning utsatt som hjälp för oss som inte varit där innan! Tack för i år ifrån Team Tanam.
Tack själv för ert glada humör tyckte alla jag mötte var supertrevliga och inga suraminer Var där som funktionär och är medlem i Glimma RF och kommer säga till alla hur mkt beröm vi fått här på buke
F.ö så har jag massor med bilder från Vet. grinden på trollavallen Bara att skicka ett PM
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.