Resultat från provlopp Sundbyholm?

solros

Trådstartare
Kan man hitta det på nätet? Jag råkar vara lite nyfiken på en häst som gick provlopp där igår.

Sv: Resultat från provlopp Sundbyholm?

Hej,
Vilken häst undrar du över? Var där på provloppet. Resultaten kan man ju alltid få via Ulla på Sundbyholm men hon kan bara svara på om hästen klarade provloppet eller ej (alltså inga tider). Tyvärr kan man ej se resultat via hemsidan.
//Ilona67:bump:

Hur menar du klarade provloppet?

Tråkigt att de inte finns någon information om resultatet på nätet. Hästen jag var intresserad av heter Bella Håleryd.

Senast ändrad:

Hmm,
Det går iförsig 2 st provlopp på torsdagar, en är mitt på dagen och en på kvällen. Nu kommer jag inte ihåg namnen på hästarna sådär på rak arm med ska titta på listan när jag kommer hem ikväll. Jag var där på kvällen...
Om man klarade provloppet? ja att man höll 1.25 tempo och klarade voltningen då har man klarat provloppet..
//Ilona67

Det låter som licenslopp du menar.

Denna hästen gick vanligt provlopp på dagen.

Okej då kan jag inte hjälpa till, sorry!
//Ilona67

Bella Håleryd är min gamla passhäst :-)
Hon är underbar. Varför/Vad undrade du om henne? *Nyfiken*

Det går inte bara 2 provlopp på torsdagar.

Det går ca 5-6 stycken på dagen och 1 på kvällen

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag skulle laga ett recept igår och efter en översättningsmiss från min sida råkade jag köpa och använda ringblomma istället för...
2
Svar
22
· Visningar
769
Senast: sthu
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: iNHALE
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka