Resultat Em OBS spoiler!

M

mathil

En tråd om hur det går i em. Visas i kväll på teve så kolla inte längre om ni ska se det

Sv: Resultat Em OBS spoiler!

Än så länge efter drygt en omgång 2 felfria. Maria Gretzer har ridit för Sverige med 20 fel! :crazy:

Peder Fredricsson hade 4 fel i tredja omgången för sverige. Just nu 3 nollrundor

8:e plats till slut :( inte så bra. Men Flippan var ju inte riktigt ok. Får hoppas att det räcker till medalj för Roffe.

Roffe ligger på nionde plats inför morgondagen på 14,22 fel, även Peder gick vidare till final med en 22 plats och 23,38 fel.

Leder gör Marco Kutcher och Montender med 3,79
2.a Christian Ahlmann – Coster på 6,21
3.a Flipper D´Elle är trea på 6,59

*Knapplån*
Kan man verkligen ha 10-dels och 100-dels fel?
Trodde bara det var 4 fel och sen 1 fel per varje påbörjade 4 sek (eller hur många sek det nu va) period, etfer att du har gått över maxtiden..

Har inte själv lyckats se ngt från EM.. men blev så jätteledsen över hur det gått för Gretzer.
HAde med hela hjärtat hoppats att hon skulle lyckas bra... nu när hon inte ridit något mästerskap på länge och i intervjuer låtit så positiv. Sylve Söderstrand hade väl sagt att SPender S var en katastrof?
Usch.. det här var verkligen inte något kul ;( den 31'a bestäms det väl ang sony ericsson kontraktet? kan inte tänka mig att det här stärker gretzer direkt? utan sony ericsson kanske hon inte tävlar internationellt mer?
/orolig

Första hoppningen var en tidshoppning och då lades straffpoängen på tiden och sedan får dem straffpoäng efter hur dem placerade sig. Han som vann första omgången hade fick alltså noll poäng. Dem resterande omgångarna är det vanliga straffpoäng som räknas

Peder red med 4 fel i första omgången i finalen

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 429
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Freazer
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka