Resulat från visningar på Island?

L

Lilla_My

Var hittar man aktuella resultat från avelsbedömningar på Island? Måste man ha tillgång till worldfengur och söka på den häst man är intresserad av eller finns det kanske någon allmän resultatsida?

Är det en ny bedömning? Kanske det finns något på eidfaxi.is :confused:

// selma

Har kollat där men där finns oftast bara de spektakulära resultaten. Är intresserad av hur det går för att antal olika ston som ska visas i sommar så det hade varit bra om det liksom fanns någon allmän resultatsida.

På hestar 847 (http://www.847.is/) finns alla resultat. De nyaste är från måndag och tisdag på Sörlastaðir.
Vad jag kunde se så fanns de flesta resultaten även på eidfaxi.is, men där var bara de som fått över 7.75.

Liknande trådar

Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 845
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka