Eftersom jag själv velat åka till Rom länge röstar jag på detBlir en utlandsresa för mig och pojkvännen i höst. Står mest mellan Barcelona, Rom eller Paris, tips?Och tips på aktiviteter förutom sightseeing.
Är f.ö så sjukt flygrädd, hatar det.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag själv velat åka till Rom länge röstar jag på detBlir en utlandsresa för mig och pojkvännen i höst. Står mest mellan Barcelona, Rom eller Paris, tips?Och tips på aktiviteter förutom sightseeing.
Är f.ö så sjukt flygrädd, hatar det.![]()
Jag har! Fast vi träffades på plats, eller ja, fler än en gång! Riktigt kul har det varit!Är det någon här som hittat en reskompis på något forum? Har det fallit väl ut, har ni trivts med varann? =)
//r
Vi planerar en resa till Lofoten nästa sommar. Tanken är att bila längs svenska kusten upp och sen genom Kiruna och sedan stanna i Lofoten 4 nätter.
Vi är också sugna på Lofoten. Men tänkte i september... känns dock lite sent på året :/
Vi planerar juni/juli. Jag vill så gärna uppleva midnattssol.
Kommer förmodligen också åka till Rom, i höst.Eftersom jag själv velat åka till Rom länge röstar jag på detsom nr 2 Barcelona och nr 3 Paris.
Kul! Var i Lofoten?Vi planerar en resa till Lofoten nästa sommar. Tanken är att bila längs svenska kusten upp och sen genom Kiruna och sedan stanna i Lofoten 4 nätter.
Äsch, september är väl helt okej? Kallt och jävligt är det ju ändå hela sommaren där så det gör inte så stor skillnad tycker jagVi är också sugna på Lofoten. Men tänkte i september... känns dock lite sent på året :/
Kul! Var i Lofoten?
Ah okej, då kan jag inte ge så många tips, mina erfarenheter är inte därifrån. Men hela Lofoten är helt fantastiskt vackert så ni får nog en jättetrevlig semesterDet vet vi inte än. Men jag googlade och läste att en kvinna hyrt en stuga i Bleik som hon var nöjd med.
Ah okej, då kan jag inte ge så många tips, mina erfarenheter är inte därifrån. Men hela Lofoten är helt fantastiskt vackert så ni får nog en jättetrevlig semester.