Haha men precis! Har varit i Japan och USA men aldrig norrut i Sverige.. ? Verkar dessutom supersvårt att lura med sig någon som resesällskap på en sån grej, vet inte varför alla är så anti..@harrylime =D Ja, det får vi hoppas att vi får! Jag har tidigare besökt södra/mellersta Norge och det är ju helt fantastiskt fint det landet! Nordnorge ska bli grymt häftigt! Ska ta massa bilder!
Haha, det längsta norrut jag vart tidigare i Sverige är Östersund och för min pojkvän är det Åre... ... Vi har varit i Indien, men inte längre norrut än så i vårt eget land, känns sådär... XD... men nu så!
Oooo vad spännande med Japan! Det är ett land jag tidigare inte känt så mycket för, men som jag på sistone kommit på att det vore coolt att besöka! Du får också visa bilder sen ju!
//r
Jag var aldrig speciellt intresserad av att åka till Japan, men efter mycket tjat så följde jag med som sällskap i några veckor och sen dess är jag frälst. Framför allt gillar jag att det är ett så otroligt varierat land, både kulturmässigt och klimat-/landskapsmässigt. Man kan verkligen se allt (och lite till) om man vill.. Däremot hade jag nog tyckt det var rätt tråkigt att BARA vara i Tokyo, även om jag gillar Tokyo som stad.