@addicted Åh vad skoj, älskar London! Vad är syftet med resan, shopping, sightseeing?
Afternoon tea på Claridge's eller the Ritz röstar jag på! Vill man bara ha en liten afternoon tea (som inte kostar flera hundra) så har Selfridge's en som är helt okej, då går man till Dolly's som ligger på nedervåningen.
En helg går ju väldigt snabbt, men se Big Ben, knalla runt vid south bank om det är fint väder. National Portrait Gallery är en favorit hos mig (fritt inträde, absolut värt ett besök). Covent Garden är trevligt. Buckingham Palace bör man väl kanske se. Saint Paul's cathedral bör ni absolut besöka, går ni upp för alla trappor så har ni fyllt träningskvoten sen.
Londons nattliv är kul (men kan tänka mig att många ställen har förändrats sen jag bodde där), men the box i Soho!! Eller gå och se en musikal (eller starta med en musikal och sväng era lurviga sen).
Shopping: Selfridges, Harrods, John Lewis, Liberty's, (New) Bond Street, Fortnum and Mason. Oxford Street och Regent Street är omöjliga att missa även om man försöker