mumin
Trådstartare
Min klippmaskin från Jula (samma som Hööks Showmaster) är väldigt flitigt använd under de fyra år jag haft den. Vid klippningen igår så smällde den ena "skärhållaren" av, uppsliten. Det medföljde ju extra sådana så de var bara att byta och klippa vidare, men jag inser ju att eftersom den ena är uppsliten så kommer snart även den andra att smälla, och då har jag inga över, och extra vill man ju gärna ha.
Jag har kollat på Jula där jag köpt maskinen och jag har sökt o googlat men inte hittat motsvarande reservdelar. Men det måste ju finnas - låter ju helt galet om man ska behöva köpa ny maskin för att en så liten grej går sönder.
Någon annan med Jula-maskin som vet vart man får tag på reservdelar, eller vet om det finns något från annat märke som man kan använda?
Jag har kollat på Jula där jag köpt maskinen och jag har sökt o googlat men inte hittat motsvarande reservdelar. Men det måste ju finnas - låter ju helt galet om man ska behöva köpa ny maskin för att en så liten grej går sönder.
Någon annan med Jula-maskin som vet vart man får tag på reservdelar, eller vet om det finns något från annat märke som man kan använda?