Reserv? Lottning?

Estivuz

Trådstartare
Blir tokig på det nya systemet i TDB med först till kvarnmetoden.. Jag hamnade på reservlista till två klasser nästa helg. Har kikat i veckan på listan och räknat med att få komma med eftersom det var flertalet strykningar och jag anmälde mig tidigt.

Idag ser jag att jag inte kommit med i någon klass men folk som stod på reservlistan och anmält mycket senare än mig kommit med.
Var är logiken i detta? Trodde först till kvarn-principen gällde hela vägen eller blir det lottning när det gäller reserver?

Sv: Reserv? Lottning?

Det verkar helt vansinnigt:eek: Ring till arrangören och påtala saken! Klart det är så att först till kvarn även skall gälla reserverna, det står ju både datum och klockslag när man anmälde så det är ju enkelt att se ju.

Sv: Reserv? Lottning?

Det verkar helt vansinnigt:eek: Ring till arrangören och påtala saken! Klart det är så att först till kvarn även skall gälla reserverna, det står ju både datum och klockslag när man anmälde så det är ju enkelt att se ju.

Mailade till dem. Tydligen har jag kommit med i en klass, dock tycker jag det är rätt så värdelöst att åka för att bara rida en klass. Men nu är det ju försent att avanmäla sig - får ju straffavgift då.
Men jag ska försöka ringa till dem på måndag om jag inte får något vettigt svar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har en fråga angående sponsring och samarbete. Vill inte riktigt fråga tränare och vänner om det, känner mig lite dum hehe. Jag är...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Dressyr Lägger den här på dressyr eftersom det är en dressyrtävling det handlar om, och dressyrtävlingar är ju lite speciellt eftersom det är...
Svar
0
· Visningar
783
Dressyr Årets första MsvC i Stockholmsområdet går 18/2. Anmälan igår, några sekunder över 18 är klassen full. Över 30 på reservlistan. Vad...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
16 969
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar