Resa till Rom

Fille

Trådstartare
bör man åka dit någon speciell månad, eller kan man åka närsom om det bara är sevärdheterna man är ute efter?

bör man åka dit någon speciell månad, eller kan man åka närsom om det bara är sevärdheterna man är ute efter?
Det beror på. Om man är som mig som typ svimmar när det är för varmt så bör man ju undvika sommarmånaderna.
Jag föredrar vår eller höst.
I alla fall om det är sevärdheter man vill se.

Det beror på. Om man är som mig som typ svimmar när det är för varmt så bör man ju undvika sommarmånaderna.
Jag föredrar vår eller höst.
I alla fall om det är sevärdheter man vill se.

Jag tänkte i detta läge på vinterhalvåret, antar att det är lite svalare?

Liknande trådar

Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 214
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 301
Senast: Rie
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
Senast: ii-ssa
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar