Resa med katt!

M

Mooniie

Hej!

Jag har nu funderat på att skaffa en katt, MEN.....

ialla fall så är det ju det här problemet med tågresor, då jag bor på två olika ställen ett där jag pluggar och då åker jag tåg i två timmar, jag bor där hela veckor och sen ett annat ställe där jag är på helger och lov. men jag fundera bara om hur väl katter klarar av sådana här resor varje helg?

Tack för svar!

Sv: Resa med katt!

Jag var också tveksam till katt då jag reser mycket, fast då med bil.

Fick mycket bra respons här, och blev då övertygad om att det faktiskt går att resa med katt.

Än så länge fungerar det kanon, så det går absolut! Kolla tråden jag skrev så får du lite pepp! :)

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=899802

WowXD

Tack för svar!

skrev och frågade gästrike katt hem igår och dom sa ungefär samma sak, men jag var in på länken du skicka och kolla nu är jag ännu mer taggad på att skaffa en liten akttunge, studsar nästan här hemma:P

och sällskap är ju aldrig fel när man bor ensam;) så tack så jätte mycket för svar:D

Min syster jobbade som personlig assistent och fick mer än gärna ta med sig katten till hennes brukare.
Så redan när saga var liten fick hon åka med och trivdes som fisken i vattnet.. Hon åkte buss morgon och kväll.

Min egna lilla katt fick alltid åka med ut på husvagnssemestern när hon var mindre.. Hon älskade det.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
186
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 552
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka