Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fantastisk liten varelse!!! Vad är det för nåt?Liten börjar bli stor
Visa bifogad fil 28694
en Ögonfransgecko , nu är denna liten än men ska bli störreVilken fantastisk liten varelse!!! Vad är det för nåt?
Vilken sötnos!!! Ser ut som en liten dinosaurie...!en Ögonfransgecko , nu är denna liten än men ska bli större
Haha , dom på jobbet säger mini krokodilVilken sötnos!!! Ser ut som en liten dinosaurie...!
Jag blev helt kär!!! Kan du berätta mer om den? Har själv haft en daggecko.Haha , dom på jobbet säger mini krokodil
De blev ju jag med när min bror kom hem med en sån , så de är ju hans fel.Jag blev helt kär!!! Kan du berätta mer om den? Har själv haft en daggecko.
Låter bra, synd att den är nattdjur men man kan ju ha en svag lampa så man ser den ändå. Absolut ett djur jag antecknar på min lista över djur jag kanske provar på någon gång i livet!De blev ju jag med när min bror kom hem med en sån , så de är ju hans fel.
De är ett natt djur äter mjölmaskar(blir tjock av de) , pangdubia med vattenmelon och krossade insekter i påse får ju min just nu . tycker de är lätt sköt liten ödla . Den behöver fukt minst en gång per dag
Köpte den för att prova om de gick att ha ödla dels att min lgh är kall på vintern dels för katten (hon skiter i den totalt)
Jag har en månljuslampaLåter bra, synd att den är nattdjur men man kan ju ha en svag lampa så man ser den ändå. Absolut ett djur jag antecknar på min lista över djur jag kanske provar på någon gång i livet!
Vad är det?Jag har en månljuslampa
Hon lade sig där sen, efter en stund blev jag orolig över om hon blev för kall, sen låg hon på min mage i 20 minuter .Haha, för en sekund troddejag att gardinen var en ormrumpa och hajade till!
"Jösses, vad i helsefyr är det där!?"
Är det en ”normal” färg/teckning att svansen övergår i annan färg sådär? Eller har hon på nåt vis fått två färger i ett? Jag trodde först att du höll i två ormar på bilderna, riktigt läcker färg, oavsett!Hon lade sig där sen, efter en stund blev jag orolig över om hon blev för kall, sen låg hon på min mage i 20 minuter .
Hon har otroligt vackra färger som är svåra att fånga på bild. Skiftar i grått/grönt med bruna sadlar och rosa på sidorna, plus den röda svansen. Hon är så vacker, förundras varje dag