Tack, ja hon är normal, Guyana red tail.Är det en ”normal” färg/teckning att svansen övergår i annan färg sådär? Eller har hon på nåt vis fått två färger i ett? Jag trodde först att du höll i två ormar på bilderna, riktigt läcker färg, oavsett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, ja hon är normal, Guyana red tail.Är det en ”normal” färg/teckning att svansen övergår i annan färg sådär? Eller har hon på nåt vis fått två färger i ett? Jag trodde först att du höll i två ormar på bilderna, riktigt läcker färg, oavsett!
Auch, det är en levande varelse som är beroende av sin ägare för rätt temperatur, fuktighet föda. Känns resptlös och oansvarigt att köpa ett djur för att se om det överlever!!Visa bifogad fil 31688Liten börjar bli stor och jag köpte den för ett år sedan för skojs skull för att se om den överlevde( på hugget att säljas)
Jag sköter den som jag ska , men den var lite för liten för att säljas igentligen ! och min lgh är kall av sig .Auch, det är en levande varelse som är beroende av sin ägare för rätt temperatur, fuktighet föda. Känns resptlös och oansvarigt att köpa ett djur för att se om det överlever!!
Om din lägenhet är för kall är det ändå ditt ansvar att se till att terrariet har rätt temperatur för ödlan. Menar du att du har den som något slags experiment??Jag sköter den som jag ska , men den var lite för liten för att säljas igentligen ! och min lgh är kall av sig .
Den lever och jag är glad för ödlan !Om din lägenhet är för kall är det ändå ditt ansvar att se till att terrariet har rätt temperatur för ödlan. Menar du att du har den som något slags experiment??
Jättefina!! "Det har varit så varmt ute idag att jag inte kunde promenera hundarna. Vad gör man? Man tar ned nudlarna till närmsta park och tar kort såklart!
Jag tycker verkligen att hon har det gulligaste ansiktet ever. Skyffelnäsan!
Tack, det tycker jag också!Jättefina!! "
Visst är det roligt att vara ormambassadör! Jag har inte tagit med mina till offentlig plats men brukar ta ut dem och presentera dem för alla som besöker mig. Flera har, från att ha varit rädda och lite äcklade, istället blivit intresserade och fascinerade. Inte alla vill hålla, men de flesta vill känna och blir förtjusta!Tack, det tycker jag också!
Väldig tpoppis bland barnen med. Till slut (när alla sprungit hem och hämtat syskon och mödrar) satt det sju töser runt åtta, tio år och två mödrar i ring och turades om att hålla i ormarna. MoaBoa var som vanligt storfavorit! Hon är så chill.