Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet var jag kan hitta en bra repgrimma till bra pris?
Tacksam för tips!
Till och börja med bör du inte göra den själv om du inte vill svära inför omgivningen
Stämmer Men när man väl fått till den (det mest tålamodsprövande är att justera längden på de olika delarna så att det passar hästen perfekt...) är det roligt att ha en som man gjort själv
En bra repgrimma skall vara knuten av en styv flätad polyester- eller nylonlina så att den behåller formen. DE som är billiga är oftast knutna av nåt billigt sladder. Man få vad man betalar för, som vanligt.Varför inte en av nylonrep? De allra flesta jag sett har varit just i nylonrep. De som varit i bomull har varit så lösa och sladdriga att de fungerat väldigt dåligt. Vilket material är det i den du rekommenderade?
En bra repgrimma skall vara knuten av en styv flätad polyester- eller nylonlina så att den behåller formen. DE som är billiga är oftast knutna av nåt billigt sladder. Man få vad man betalar för, som vanligt.
Jag har ägt flera repgrimmor och funnit astt Diamond Halters ( från Milsta western) är bäst! Sen att nån nosluddsmupp har fått för sej att nylon är dåligt det är ju bara att ta med en suck! Köp du en Diamond så har du en grimmar som du är nöjd med resten av livet!Jag har faktiskt samma uppfattning som du!!! Det var som fan, Biggan! ( kanske det blir du o jag en dag!) Men de som är lite styvare är ju som du skrev i någon form av nylon och det var just det materialet som någon sa inte var bra.