• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MartinaN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 3 080
M

MartinaN

vart hittar man renskinn att ha under sadeln som inte kostar en ren förmögenhet!(har hittat schabrak i renskinn=ca.3500kr)

Sv: Renskinn

Finns i vissa "välsorterade" ridsportaffärer eller hos någon som håller på med renskinn, alltså säljer skinn och det. :)

Är nog billigare än 3500:- :D

Vad är det för skillnad på berätt och oberätt??

Jag köpte ett helt skinn för 400 kr på våran travshop, delade det så det blev två rejäla vojlockar...berett är nog att det inte fäller..sen skall det vara vinterpäls på renen.....

den travshoppen råkar inte ha internett beställning på renskinn då? :)
Hmm, hur vet man om det är vinterpäls på renskinnet om man köper den över internett?? Jaja, jag får jaga vidare tills jag hittar mitt skinn!

Nä dom har ingen sån försäljning, men om man ringer dit och ber dom skicka ett så gör dom säkert det.....renskinnen dom har är nog beredda tror jag för dom fäller iallafall inte..problemet är ju att då när jag köpte mitt så fanns det en hel del olika former, färger och tjocklekar på skinnen så jag tittade ju på alla innan jag bestämde mig för mitt.....det kan du ju inte göra om du inte sett dom....en del var nästan helt vita.

du råkar inte kunna fixa fram telefon nummret dit så man kan ringa och höra...skulle vara jätte snällt av dig! :love:

Hur sjutton fick du till 2 vojlockar av ditt renskinn?
Fick mitt idag och det räckte med nöd & näppe till en ju... Måste ha varit en bäbisren jag fick. :D :D

Liknande trådar

Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
429
Utrustning Någon som rider med renskinn under sadeln, antingen enbart renskinn eller i kombination med schabrak/annan pad? Hur mycket upplever ni...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Eloise
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka