Renoveringstråden

domino

Trådstartare
Snart är hela huset snart renoverat, eller renoverat.. Vi har gjort om rummen :D Kvar är badrummet och toaletten.

Tänkte dela med mig lite, kul att se före- och efterbilder. Fyll gärna på i tråden med era bilder! :laugh:

Bilderna på kontoret (fd tvättstuga/skräprum), äldsta tjejens nya rum samt minstingens rum kommer jag inte åt tyvärr för de ligger i en dator som lämnat in avskedsansökan..:mad:

Vi började i sovrummet:
Före:
phpwy1csi.jpg
Efter:
phpuu4mzp.jpg

Senast ändrad:
Sv: Renoveringstråden

Wow, tycker att ni gjort det mycket snyggt och smakfullt!
Grattis till god smak;)

Men tråden hör nog hemma på Hem & Hobby:D

Wow, tycker att ni gjort det mycket snyggt och smakfullt!
Grattis till god smak;)

Men tråden hör nog hemma på Hem & Hobby:D

Tack! Vi är jättenöjda!
:o:angel:
Oops! Har helt missat att det finns nya avdelningar här på forumet.. Moderator kanske är snäll och flyttar tråden :laugh:

Det blev verkligen jättefint, som så många andra, berömmer jag ert arbete med hallen, den är underbar!!

Oops! Har helt missat att det finns nya avdelningar här på forumet..

Det har ju jag med. Och jag som suttit och tänkt på vad trist det är att ingen visar bilder från sina hem längre...

Och så är det jag som är blind på båda ögonen!

Vilken tur att du la din tråd fel annars hade jag aldrig fått reda på det ju.

Det har ju jag med. Och jag som suttit och tänkt på vad trist det är att ingen visar bilder från sina hem längre...

Och så är det jag som är blind på båda ögonen!

Vilken tur att du la din tråd fel annars hade jag aldrig fått reda på det ju.

Hehe, det kommer något gott ur allt! ;)

Ingen som vill visa sina renoveringar hemma?:laugh::bump:

Fint det blev! Gillade speciellt hallen :)

Här kommer lite bilder från mig:

Hallen före:
Hall2.jpg

Efter:
Nytt13.jpg

Badrummet före:
badrumfre.jpg

Efter:
BildH1577.jpg

Åh, din kökstapet har jag suktat efter i måååånga år. Jättefint har det blivit! (Jag avskyr gult själv, så jag tyckte hallen nästan var det bästa uppköpet!)

Badrummet före

Efter

Flyttar om 2 veckor och efter det kan jag lägga ut mer bilder efter renoveringen där.:)

Åh, din kökstapet har jag suktat efter i måååånga år. Jättefint har det blivit! (Jag avskyr gult själv, så jag tyckte hallen nästan var det bästa uppköpet!)

Tack!
Blev helt kär i den när jag såg den (Tittut Ultraljudsklinik i Sthlm). Snokade reda på var den fanns och när vi var till butiken och kollade tyckte vi den var finare i svart/silver. Den vi såg där var brun/turkos, så det blev den istället :love:

Jag har fått hyfsad ordning på resten av lägenheten men aldrig orkat med köket. I sommar var det så dags. Etapp 1 var att göra det trevligt runt spisen...

Före

Trist brunt kakel, en bänkskiva i furu som började bli för nött samt en fläkt från 80-talet (lagad med ståltråd...)...

Efter

Kaklet är målat med våtrumsfärg. Skivan är slipad, betsad rödbrun och lackad. Har så köpt ny fläkt också.

Etapp 2
är att måla om och ändra lite ovanför matbordet (Bl.a in med en gammal klocka). Skylten får dock vara kvar även framledes... :D

Operation förvandling av min nya lgh!

Icke smakfull FÖRE bild av ful mossgrön vägg och ett stycke Lilljessicah i egendesignad målaroufit.

Svart hund posar framför resultatet av 3 dagars slit med ommålning av väggar, lister, tak, + boning av golv.:)

Liknande trådar

Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 383
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30