Rengöra tangentbordet?

L

_Liljan

HUR gör man?!
jag har håll på att "suddat" med tops nu... men det tar ju sån tid hehe
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

hmm.... smaart.. men knapparna alltså
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Kanske funkar om man har ett svart tangentbord och slipper se skiten :smirk:
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Man dammsuger!

(stäng av datorn å dammsug med det där munstycket med "hår" på...)
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

pappa brukar pilla bort knapparna och lägga dom i en bunke med rengöringsmedel och göra rent dom...
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Vi har flera tangentbord hemma så vi plockar fram ett som facit ;) eller så kan man ju alltid rita upp på papper innan så kommer man ihåg det
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Ta bort tangenterna, ben bästa metoden...

När du ska sätta tebaka knapparna så går du in på "world", så ser du på engång om du satt fel.. :) ocg så vet du nog redan vart typ sifrorna ska sitta.. det e enkelt..

OBS
Mellanslagstangenten kan vara svår att sätta tebaka på vissa tangentbort, så skippa den..
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Hahahaha. Hur skitiga ÄR ni egentligen?
Okej att jag tappar ner lite smulor mellan tangenterna, men att behöva lägga dom i BLÖT? :rofl:

(Kom på nu att folk kanske har sina tangentbord längre än mej.. Brukar bli arg och ha sönder dom rätt ofta...)
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Tandborste/Diskborste och vatten vet jag folk som kör på, och det verkar funka.. Se till att få det ordentligt torrt sen bara...

Undra hur mycket äckelbassiler det finns på folks t-bort egentligen och jag som inte vill ta i dörrhandtag :eek:. Kanske borde skaffa handskar :angel:
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

är man riktigt hardcore kör man tangentbordet i diskmaskinen.... men man bör ju se till att de får gott om tid på sig att torka efteråt innan man pluggar in det i datorn igen.
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

vänd upp o ner o slå lite på den så smulorna trillar ut. o dammsug upp o torka av med en fuktig trasa.
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Vänd upp och ner och skaka och banka lite på det.
Gissa hur många kg chips och kaksmulor det rasade ut sist jag gjorde så :p
 
Sv: Rengöra tangentbordet?

Rumpnissen skrev:
då kan man väll sättaihop en egen ordning? :) :idea:

hahaaa. tänk så förvånade alla i familjen skulle bli när tangenterna är på helt olika ställen :D
 

Liknande trådar

Hemmet Mamma har ett par gjutjärnspannor som hon gillar att använda men har slutat att vilja använda dem sen de slutade sälja det bästa...
Svar
16
· Visningar
440
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Dottern jobbar på ett företag som strax ska stänga några veckor under sommaren. Före stängning ska hela anläggningen storstädas -...
2
Svar
32
· Visningar
3 371
Senast: Mariax2
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Jag har alltid tyckt att det är underbart tillfredställande att titta på när experter rengör gamla tavlor :love:Nu har jag en egen liten...
Svar
7
· Visningar
1 415
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp