W
woffihaa
Lite nyfiken på om nån mer ger sina pållar rena mineraler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är den boken och hon bor i Australien. Även koppar är viktigt att inte ha brist på det har nog inte dina hästar då
Kommer iaf fortsätta med detta till mina för dom verkar må väldigt bra Hon rekommenderar dolomit, svavel och koppar som grundmineraler. Viktigast antar jag. Sen kan man lägga till annat efter behov.
Var och en får ju givetvis göra det som dom känner är bäst
Ja det är den boken och hon bor i Australien. Även koppar är viktigt att inte ha brist på det har nog inte dina hästar då
Kommer iaf fortsätta med detta till mina för dom verkar må väldigt bra Hon rekommenderar dolomit, svavel och koppar som grundmineraler. Viktigast antar jag. Sen kan man lägga till annat efter behov.
Var och en får ju givetvis göra det som dom känner är bäst
Det är ett gult pulver. Heter bara svavel. Sen finns ju MSM men det ska tydligen inte vara samma sak. Rekommenderar varmt att läsa boken. Står mkt intressant om hur man tex håller efter sina betesmarker på bästa sätt och även om åkommor och sjukdomar pga mineralbrist.