Här gör du samma sak igen. Du talar om att "faktum är", trots att det inte finns några som helst bevis för det. Du målar på känslor hos andra användare trots att du inte har en aning om det. Jag kan ju inte tala för hur andra upplever det, men jag tycker att det är extremt otrevligt. Jag vill äga mina egna känslor, tack så mycket liksom.Faktum är ju att det är fler som upplevt och sett och de skriver inte i tråden..,
Och att många upplever att det är osäkert att sticka ut hakan på buke är klargjort
Jag tycker det är fantastiskt intressant att det blir starka känslor kring att jag lyfter ämnet
Och det blir genast i en del fall riktat mot mig
Jag har ju följt buke under en tioårsperiod
Det är inte alls bra på sina håll. Personangrepp elakhet, drev etc
De moderatorer som finns är ibland mitt i smeten (dock bättre nu) och hinner nog inte med heller
Det som är sorgligt är att mobbning försvaras, bortförklaras och slätas över
Bakom skärmen blir sådant som är otänkbart irl helt accepterat
Och de som verkar upprörda över att jag startar trådar och omröstningar.
Det går väl att scrolla förbi
(en emoji jag ofta använder. Den betyder inget annat än att jag skickar vänlig energi)
Du skriver att mobbning försvaras, bortförklaras och slätas över som att det är fakta. Det blir liksom igen att du sätter stämplar på oss andra som fakta. Du kanske inte menar det så, men åtminstone jag tolkar det som väldigt otrevligt. För jag tycker inte att någon har gjort just det.