Rekord på att sälja eran bil

MinIan

Trådstartare
Jag håller på att göra en annons på våran "skitbil" och då kom jag att tänka på min första bil, en Opel kadett -91 som vi sålde på mindre än 4h om jag kommer ihåg rätt.

tog 20min efter att jag gjorde klar annonsen så ringde det en kille och de ville komma och titta på den. jag bara :eek: (tog typ 4h sen körde de iväg med den)

Vad ligger erat rekord på? hur snabbt har ni sålt iväg eran bil? :D
Vad var det för bil?hade ni tur? (för egentligen var det en skitbil som INGEN ville ha) ;)
 
Sv: Rekord på att sälja eran bil

Jag sålde min gamla Volvo 240 på blocket. Det tog bara några timmar innan köparen ringde upp. Han ville inte ens provköra utan tog den på en gång. :D
 
Sv: Rekord på att sälja eran bil

5 minuter.
Hyndai atos Inget märkvärdigt alls och med några år på nacken, trodde jag skulle ha lite tid på mig att städa och tvätta bilen när vi lagt ut annonsen men det var bara ut och sätta igång. Körde in den till stan och så var den såld.
 
Sv: Rekord på att sälja eran bil

Nån minut, jag sa att jag har en 240 till salu för 500kr, vet du nån intresserad? Ja min kompis, taget direkt.
 

Liknande trådar

Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 866
Senast: martha
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
14 002
Senast: Legolaz
·
Avel Ni som har föl/unghästar till salu, får ni dem sålda? Kontaktas ni av några seriösa spekulanter? Anledningen till att jag frågar är...
2
Svar
36
· Visningar
5 964
Senast: Retzina
·
Hästhantering Hur trafiktränar man en unghäst ensam ??........ja det är min fråga. Har två hästar på gården, det äldre stoet kan inte ridas...
Svar
17
· Visningar
1 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp