Rekomendera rolig Westernaffär !!!

P

Pampas

Ska åka till Göteborg den 26 nov och kommer då att åka förbi ett antal städer. Skulle jätte gärna vilja att ni rekomenderade några bra westernaffären som kanske ligger i min färdväg eller lite brevid !! :angel:
Jag kommer att åka förbi/genom Katrineholm, Norrköping, Linköping, Jönköping och Borås. Hem blir det Allingsås, Skara, Mariestad, Laxå och Örebro.
Hoppas ju på att få titta på lite westerngrejor när man ändå är ute och far !! :banana:
Tacksam för alla tipps :D
/Pampas

Sv: Rekomendera rolig Westernaffär !!!

Om du kan tänka dig en liten avstickare förbi Skephult som ligger ca 2 mil nedanför Borås, efter väg 41 mot Varberg, så finns det en jättemysig liten affär som heter Westernbiten :idea:
Dom har öppet efter behov så om du vill åka dit får du ringa Håkan eller Laila först, tel 0320-73070

du har inte tänkt att åka till uddevalla??? Lil western store finns här. jätte bra western butik

Om jag ska få åka till Uddevalla på våran lilla minisemester så måste jag nog hitta på nåt bra sätt att lura dit sambon !! :devil:
Skeppshult låter ju intressant ! När vi åker hem ska vi nämligen åka till Ullared och köpa julklappar då måste man väl kunna snedda från Ullared upp mot Borås !!?? Ska kolla det på kartan !! Jag bara SKA in i några westernaffärer !!! Det skulle ju vara såååå kul !!

hehe uddevalla som e sååå bra.. haha.

Synd att de inte finns en karta som prickar ut alla butiker. Kanske skulle man fixa en själv???:smirk:

En karta vore ju underbart !!! Då skulle man ju inte ha nåt problem att lägga ut rutten för semestern !!! :love: Bara kryssa runt bland alla affärer !!
Jag skulle gärna vilja åka till Uddevalla !! Men det är bara såååå svårt att motivera den andra hälften att det ÄR jätte roligt !
För mig finns det inga omvägar för att komma till en rolig western affär ! Kanske skulle man åka själv !! :devil:

Finns det verkligen inte några fler affärer i det här rätt stora området ?? Snälla flera förslag !!

Men vad gillar din sambo då? Vi ska nog klura ut något som finns i Uddevalla som han bara MÅSTE åka och kolla på :devil:

Ha ha ha !! Ja det är ju en lösning ! Han gillar golf :crazy: Har ni nån billig bra STOR golf affär så är det nog en lösning !! :D

Men vad gillar din sambo då? Vi ska nog klura ut något som finns i Uddevalla som han bara MÅSTE åka och kolla på :devil:

Har de inte en variant av turridning/westernridskola i Uddevalla?
Kanske du kan få honom att rida där först...så kanske han också vill åka till Li´l western shop:devil: :rofl:

Golf är roligt också, men western är roligare...

jag fick min sambo att börja rida fast han spelade golf. Han rider på ridskola, men western förstår han inte alls:(
Tyvärr är det lite dåligt med western affärer i Gbg:s området.
Kungälv-tre hästar har en hyfsad lite hörna, de säljer en del weaver,wrangler,träns,sadlar nya o beg,padar och filtar mm. Men westernbiten är klart bäst!! Värd en titt!!

Han har ridit en veckokurs i western i sommras, men på nåt larvigt sätt så ska han vara lite trotsig och låtsas om att det är trist :smirk: Om jag nu inte kan få honom till Uddevalla så får jag väl ta det själv sen.... Men till Westernbiten ska jag nog lyckas lura honom iaf :devil:

Mt´s, vad kan det vara för affär då ??

De har en hemsida så det är bara att söka på nätet eller kolla bukes länksidor....:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka