Reklamproblen PC

palle

Trådstartare
Jag brukar numera till över 90 % använda mobilen nä4r jag är här inne.

Men nu skulle jag kolla s å att allt var okej med våran nya PC Asus.

Då har jag en massa reklam som lägger sej på både höger sida; Heta erbjudanden, står det överst; och vänster sida; olika sorters IPhone new, sales, price, unlocking m.m.

Överst på sidan ligger det något som heter: Bästa erbjudande, och som lägger sej nedåt och blockerar knapparna som ligger på rad under det gröna fältet.

Tar jag bort telefonreklamen återkommer den så fort jag bytt sida eller klickar på något inlägg.

Scrollar jag ner på sidan som nu när jag skriver detta följer inte Bästa Erbjudande med hela vägen men det gör sidoreklamen.

Jag har tidigare inte velat använda någon reklamblockerare men nu överväger jag att ha det åtminstånde på PCn för detta är rent ut sagt BLÄÄÄÄÄÄHHHHH :mad: :mad: :mad:

Att det skulle finnas en massa reklam bland annat till vänster är inget jag känner igen. Kan du fårr in någon trojan eller något ad-spam-program på datorn?
Jag tror inte att detta är något som har med Bukefalos att göra.

En del nya datorer har skit i sig när de lämnar fabriken...googla "Lenovos datorer levereras med udda annonsprogram – allvarlig säkerhetsrisk"
Finns säkert i andra nya datorer också.

Liknande trådar

Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Detta är en beskrivning av hur man kan göra om den användarbild (avatar) man vill ha är för stor för det nya forumet. Nuförtiden får ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 193
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar